főoldal | biztonságtechnika | riasztó-szerelés | távfelügyelet | árlista | akciók | ügyfélszolgálat | gyakori kérdések

 
         
         
   
   
  Riasztonet.hu - Az on-line riasztószerelő Ajánlatkérés - MegrendelésElérhetőségek - Kapcsolat  
         
 


A vagyonvédelmi rendszerektől érkező jeleket egy speciális számítógépes központ, az úgynevezett diszpécserközpont fogadja és dolgozza fel. Itt 24 órás ügyeletben figyelik az összes beérkező jelzést, és innen irányítják a szükséges intézkedéseket. Riasztáskor az ügyfelek adatlapja megjelenik a diszpécserek monitorján, és innen a legfontosabb információkat továbbítják a kivonuló-szolgálat felé, valamint értesítik az ügyfeleket is.

 
Éjjel-nappal a diszpécserközpontokban minimum négy ügyeletes lát el távfelügyeleti feladatokat
A központok kapacitása hagyományos telefonvonalon országosan egyszerre közel 100 telefonvonalon teszi lehetővé a jelzésfogadást egyidőben, így az összes beérkező jelzés azonnal a diszpécserek elé kerülhet
A távfelügyeleti központ elkülönítetten van kialakítva, belépés csak elektronikus azonosítás után lehetséges
Melegtartalékkal üzemelő központok, párhuzamosan két rendszer működik, meghibásodás esetén egymás feladatait képesek átvenni
MABISZ minősítés és IEC (EU) szabványnak megfelelés
Saját fejlesztésű és folyamatosan bővített szoftverháttér
Minden telefonbeszélgetés a diszpécserek, a járőrök és az ügyfelek között digitálisan rögzítésre kerül
A riasztóközpontok által küldött életjelek, , tesztjelzések, műszaki információk fogadása, figyelése és naplózása
 
 

Ön most itt tartózkodik: Főoldal Riasztók távfelügyelete Diszpécserszolgálat


Elérhetőségek - Oldaltérkép - Jogi közlemény